Časté dotazy

Zde naleznete odpovědi na ty nejčastější dotazy, se kterými se v praxi setkáváme. Budete-li mít jakékoli další, neváhejte se na nás, prosím, obrátit.

Jak to všechno funguje

Dotaz: Dobrý den, jak přesně Váš online objednávací systém funguje?

Odpověď: Zřídíme Vám webovou stránku, na které "poběží" Váš online objednávací kalendář. Vaši klienti si budou v kalendáři moci pohodlně vybrat z aktuálně volných termínů a objednat se k Vám online. Vy zde naopak uvidíte, na kdy je kdo objednán, z jakého důvodu přichází, zda mu bylo odesláno SMS připomenutí termínu atd.

Co k tomu potřebuji

Dotaz: Dobrý den, jaké vybavení k provozování online objednávacího systému potřebuji?

Opověď: Potřebujete být online. To znamená mít v ordinaci/provozovně počítač s připojením na internet. A to je vše. Na počítač se nic neinstaluje. Počet počítačů, na kterých lze objednávací systém používat, není nijak omezen.  

Mohu si vyzkoušet

Dotaz: Dobrý den, je možné si váš kalendář nejprve vyzkoušet?

Opověď: Ano. Víc než tisíc krásných slov bývá možnost kupovanou věc si nejprve vyzkoušet. Rádi Vám proto nabízíme náš online objednávací kalendář k vyzkoušení a otestování zdarma.

Správa kalendáře

Dotaz: Dobrý den, co když mám dovolenou? Jak zabráním klientům se na dané období objednávat?

Odpověď: Samozřejmě máte naprostou kontrolu nad tím, které dny jsou v kalendáři zobrazeny jako pracovní, které termíny se zobrazují Vašim klientům jako volné apod. V případě nečekaných změn (nemoc, technické důvody apod.) máte možnost již objednaným klientům odeslat informační SMS či email.

SMS komunikace s klientem

Dotaz: Dobrý den, ráda bych klientům odesílala SMS připomenutí termínu. Mohou na něj reagovat?

Odpověď: Ano. SMS mohou Vašim klientům přicházet buď jakoby z Vašeho vlastního čísla, nebo z čísla našeho automatu. V prvním případě má klient možnost se Vám ozvat zpět na Váš mobil (telefonicky nebo odepsat). Ve druhém případě může pouze odepsat SMS zprávou, kterou Vám náš automat přepošle.

Mám zvláštní požadavky

Dotaz: Dobrý den, mám na funkci objednávacího systému zvláštní požadavky. Jsou možné jeho úpravy?

Odpověď: Ano. Objednávací systém rádi přizpůsobíme Vašim specifickým potřebám. Nejedná se o žádné předem dané řešení. Vždy se snažíme systém nastavit tak, aby fungoval co nejefektivněji ve Vašich konkrétních podmínkách.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Kontaktujte nás.

Kontaktujte nás

ObjKal CZ

online objednávací kalendáře

Spojovací 10, 25244 Psáry
IČ: 03828212

774044038

info@objkal.cz